2014/06/04

OUTFIT DUPLA CIPŐVEL

A rossz idő és a program nélküli szombati nap outfit-et eredményezett. Először egy világosbarna farmerszoknyát akartam felvenni, ami kislányossá tette volna ezt az összeállítást, mindezt egy nude lakk körömcipővel nőiessé téve. DE a kinti hőmérséklet rám kényszerítette a hosszú nadrágot. Most két helyszínnel és két különböző lábbelivel készültem.


Az első változathoz egy extra mini sarokkal rendelkező szürke velúr cipőt választottam, aminek orrán kerek fém díszítések vannak. Bátor voltam és fehér bokazoknis lábbal bújtam bele. Ezt a cipőt másképp nem is merem hordani, ugyanis még mindig sarokdörzsöléssel terrorizál. 




A felsőm mindkét vállán három-három aranypiramis van, továbbá a karoknál és a mellrésznél levő gombok is egy-egy piramisból állnak. Szeretem ezt a felsőt, mivel az ujjait háromnegyedesre lehet kialakítani. 
Az aprócska kis arany négyzetekkel díszített retikülöm tökéletesen harmonizált a ruháimmal. Még sajnos nem volt bevetésen, talán júliusban a 10 éves osztálytalálkozóra elviszem, ha találok hozzá egy elegáns ruhát.


2-3 éve a nadrágjaimat a Tally Weijl-ben szerzem be, jó a szabásuk, kellemes anyagból készülnek és az áruk is elfogadható. A nadrághoz illő másik lábbelinek ezt a sportcipőt választottam, mivel fehér és szürke színű. Szeretem, ha a cipőm a nadrághoz, a táskám pedig a kabáthoz/felsőmhöz illeszkedik.


Remélem a következő outfit bejegyzésem végre szoknyás lesz! Nem igazán örülnék neki, ha a szülinapomon is pulcsit kellene magamra vennem. Ezt a Bershkás példányt, amikor először megláttam sokalltam kb. 12000 Ft-ért, így fájó szívvel hagytam az üzletben. Pár héttel később már nem is találtam az üzlet polcain, az összes fehéret elkapkodták. Viszont a következő plázázáskor karácsony tájékán újra megláttam, leárazva a méretemben. :) Ez egy jól bevált shopping taktika a részemről. :P:)


Szőrmés kötött kardigán - Bershka
Fehér felső arany piramisokkal - kínai
Világos szürke nadrág - Tally Weijl
Statement nyakék - bizsusomtól
Retikül - kínai
Masni - szintén
Szürke velúr cipő - Deichmann
Sportcipő - Reno

Ti a cipőt és a táskát milyen divat etikett szerint illesztitek az outfitetekhez?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése