2014/05/06

VAGÁNY NYÁRI RUHÁK EBAY-RŐL

Tavaly nyáron kezdtem el gyűjteni a különböző fazonú nyári ruhákat és szoknyákat. Ekkor jöttem rá, hogy mennyivel könnyebb az életem, amikor csak egy ruhát kell magamra kapnom, és nem kell azon gondolkoznom, hogy a kiválasztott szoknyához milyen felsőt vegyek fel. Idén is, ha vásárlásra kerül sor a lenge nyári ruhákat fogom megvenni a szoknyák és hozzájuk illeszthető felsők helyett.
Az eBay-en szörfözgetve akadtam rá ezekre a nem mindennapi mintákkal ellátott ruhadarabokra. IDE KATTINTVA nézhetitek meg a kollekció többi darabját. :) Van még jó néhány elvetemült példány. :)


Meglepő módon megtetszett néhány. :D A kékek közül a felhős tetszik a legjobban. A férjecskémmel való összeköltözésünk első reggelére emlékeztet, még nem volt függöny az ablakokon és ébredés után pont ilyen gyönyörű felhős eget pillantottunk meg. =) Az ára is nagyon barátságos: 3.146 Ft.


A három legvadabb közül, ha választanom kellene a zombis és a cicás között vacillálnék egy jó darabig. Messzebbről nézve a zombis a szebb, közelről viszont egyértelműen a cicás illik hozzám. :) Ez lehetne a Csirkenős egyenruhám. :D


Az utolsó három közül pedig szívesen elfogadnám a rózsaszín hajú hercegnőset és a gyööönyörű cseresznyevirágosat halványkék alapon. Ez utóbbi talán a legszebb és legnormálisabb mind közül. Lehet, hogy megrendelem ezt az egyet. Bár a felhős is iszonyatosan tetszik, meg a hercegnős...Nah, jó igazából mind elférne a ruhaállványomon. :P:D

Ti melyiket mernétek bevállalni?

6 megjegyzés:

  1. Óóóóó, Marcsi!
    Egyik szebb, mint a másik! Én szívesen viselném mindegyiket, de a legnagyobb kedvencem a cseresznyevirágos!
    Kedvelem a letisztult, nőcis ízlésed! :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ugye, ugye?!:D
      A cseresznyevirágos mintáért mostanában nagyon oda vagyok. :)

      Törlés
  2. Szerintem a cicás messziről is jobb, mint a zombis. :) A cseresznyevirágos engem is gondolkodóba ejtett, bár a fehér bőrömhöz és a vörösesbarna hajamhoz lehet, hogy nem a legjobb választás... Meg jó lenne, ha nem ilyen szimpla trikónyakuk volna. És gyanús, hogy a hossza sem annyira munkahely-kompatibilis. Tudom, sok bajom van. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ó, kár...:D pedig milyen jól mutatnál egy zombis ruciban a munkahelyeden!:P:D

      Törlés