2014/04/15

GARDRÓB MUSTRA VB SORSOLÁS

Arra gondoltam a következő Vektor Bloggerinámat (hálám jeléül) a Gardrób Mustra kezdeményezésem résztvevői közül sorsolom ki holnap délben. Igyekeztem felkutatni a lehető legtöbb GM bejegyzést, valószínűleg nem sikerült a Google keresőmotorjának rátalálni mindegyikre. 


Ha sikerül egy jó sorsoló programot találnom, akkor most nem veszem igénybe Csirke varázs mancsait a nyertes kiválasztásához. :) A szerencsére váró jelöltek pedig az alábbi listában sorakoznak fel:


Ezúton is szeretném még egyszer mindenkinek megköszönni, hogy részt vett a Gardrób Mustrán!:)

16-án (szerdán) délben jelentkezem a Facebook-os rajongói oldalon a nyertes nevével. Ezután átnézem a blogját és kiválasztok egy számomra tetsző fényképet a győztesről. 

Puszi,
M.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



4 megjegyzés:

  1. Elnézést, én is részt vettem a mustrán, és ha jól látom az én nevem nem szerepel a listában :( pedig jelentkezni szerettem volna a következő ilyen rajzodra :) Na mindegy, legközelebb :) ^^

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Tényleg, tényleg!! Bocsánat.
      Noh, már be is véstem a neved a listába. A Te azonosítód: 125-ös. Köszönöm, hogy szóltál! ;)

      Holnap 11:50-ig még bárki szólhat, akinek a neve nem került fel a listára és van GM-es bejegyzése.:)

      Törlés
  2. Én is részt vettem Njoythestyle Reni meghívásának köszönhetően, beraksz engem is kérlek szépen? :) Köszönöm! :)

    VálaszTörlés
  3. Persze, már ott is vagy! ;)
    Sok szerencsét!:)

    VálaszTörlés