2014/03/27

SZÉLVIHAROS OUTFIT

Az előző outfitből csippentettem le egy szeletet, mivel akkor csak a kabát alatti holmikat mutattam meg, most viszont bemutatom Nektek a kedvenc kabátjaim közül a legkiemelkedőbbet. Közel 3 éve vettem az Orsay-ben, sajnos nem éppen kedvező áron, de nagyon megérte a pénzét. Ez az egyetlen fazon, ami tökéletes illeszkedik 157 cm-hez. :)


Én a kabát és cipő gyűjtők táborába tartozom, ezt a két dolgot szeretem gyermeki boldogsággal megvásárolni. Minden új szerzemény után pár hónapig csitul a shopping vágyam. :) Így jórészt majd ezekről láthattok bejegyzéseket. 


Ehhez a halvány szürke árnyalathoz a legkönnyebb öltözködni. Rózsaszín-fehér ombre sálkendőmmel szoktam időnként megbolondítani a szettet. Most is nálam volt, de az erős szél folyton rossz irányba libegtette. A pénztárcát hosszas keresgélés után egy kínaiban találtam meg. Egyetlen hibája a mérete, sajnos csak gyömöszölve fér bele a szürke táskámba, kitúrva maga mellől a mini smink pakkomat.


Szeretitek az elegáns szabású kabátokat?

3 megjegyzés:

  1. Csini!
    Nagyon bírom az aprócska lányokat! Én is az vagyok... :D

    VálaszTörlés
  2. Nagyon jó outfit! :)
    Meghívtalak egy játékra: http://marlenkablog.blogspot.hu/2014/03/lets-get-to-know-each-other.html

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm a meghívást, már kaptam mástól is csak lusta vagyok agyalni 7 dolgon. :)
      Noh, de előbb vagy utóbb ráveszem magam, ha nem lesz ihletem új bejegyzéshez.

      Törlés