2013/10/30

MARCSIS DIY - MASNIJELZŐ SZÉTKARMOLT PAPÍRSZATYORBÓL

Nos, egy tanulság mára: aki szobacicát tart ne hagyja őrizetlenül a széttéphető papírszatyrokat. :) Szerencsére csak az egyik oldala lett tarkítva karmolásnyomokkal, így a másik oldalát felhasználhattam masnijelzőként. Nem kell sok eszköz az elkészítéséhez : olló, folyékony ragasztó, gemkapocs, macska, zacskó összekötöző drót és aki még csajosabbá akarja tenni, használhat félgyöngyöt a masni közepére.


Először is egy szimpla papírvágó olló és egy macska segítségével vágjuk ki a megmaradt felhasználható részt. :) Egy ekkora részből elég sok masnit készíthetünk. Én most csak egy darabot alkottam.


Érdemes beszerezni hullámos, cikk-cakkos, vagy egyéb mintát képező ollót, sok szép dolgot lehet vele alkotni. Meghívók, karácsonyi üdvözlőkártyák széleit lehet feldobni vele. Nekem most a masnikészítéshez volt rá szükségem, így egy kicsit eltér majd a végeredmény az átlagos masnis kinézettől.


Az a jó a gyárilag gyűrött papírban, hogy ha az ember elrontja a hajtogatás, az külön jót tesz a gyűrődéseknek. :) Egyébként nem csak könyvjelzőnek lehet használni, én kipróbáltam tea zacskó kapocsként, fűszertasak aroma megőrzőként is aranyos.
Egy gond van csak a papírból készült masnival, hogy sérülékeny, így nem használható túl sokáig. Viszont a gyűrődés miatt ebben az esetben nem kell aggódni. :) A masnit kisebb méretben is elkészíthetjük, nekem most nagyméretűhöz volt kedvem. 

1 megjegyzés: